Ciężko obracające się koła przednie

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Crk64
    Drive
    • 2015
    • 96

nokius, Gratulacje nabytku :!: Wreszcie się doczekałeś
    Konfiguracja miodzio a ten dach
    Zamieszczone przez nokius
    ale za to doprowadza do orgazmu :szeroki_usmiech
    Wierzę na słowo :!: :szeroki_usmiech
    Nie pozostaje Ci nic innego jak zaprezentować szkodnika 25.04 w Jaworznie :diabelski_usmiech
  • Jw1312
    Classic
    • 2013
    • 3

Witam jestem tu nowicjuszem i przepraszam z góry za błędy, a teraz do tematu. Wymieniając dziś opony w skodzie p założeniu przednich kół mechanik odruchowo przekręcił kołem i okazało się że po pierwsze koło kręci się bardzo ciężko a po drugie w pewnym momencie pojawił się dźwięk coś jakby nakręcanie sprężyny lub bardziej praca dynama przy rowerze/starsi to zapewne pamiętają/, po sprawdzeniu drugiego koła okazało się że jest tak samo ,koło się ciężko obraca ,pojawia się dźwięk dobiegający jakby ze skrzyni biegów i koło zatrzymuje się ,dodam że podczas jazdy nie odczuwam objawów o których piszę i na luzie samochód toczy się normalnie.

Komentarz

• Marian 2
      L&K
      • 2007
      • 1087
      • Octavia I combi (1U5)
      • AQY 2.0 MPI 115 KM

Po dłuższej jeżdzie 20÷30 minut warto sprawdzić czy nie grzeją się mocno tarzce hamulcowe (nie można dotknąć palcem). Jeżeli są zimne lub tylko lekko ciepłe, wszystko w porządku.

Komentarz

• Jw1312
        Classic
        • 2013
        • 3

ciężko obracające się koła cd.

Przejechałem ok. 20 km z prędkością ok. 90 /godz. kilkakrotnie hamowałem ale delikatnie i po zatrzymaniu się stwierdziłem że tarcze parzą i trudno je dotknąć nawiasem mówiąc klocki są bardzo słabe ale czy to ma wpływ na ciężkie obracanie się kół na postoju i to skrzypienie jeśli tak to co dalej?

Komentarz

• mariush19
          Rider
          • 2009
          • 639
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM